Privacy verklaring

dinsdag 28 december 2021

Overview advent calendars

Zojuist alle garens uit de advent kalenders per kalender bij elkaar gelegd en een foto gemaakt.

Just know I took all yarns from the advent calendars and put them together per calendar to take a picture.

Wat Wollie and Bad Cattoo Yarns - 24 x 20 grams


Crealien Designs - 25 x 20 grams + extra 100 grams skein (apart erbij besteld)



Het Wolbeest  Doctor Who - 24 x 20 grams


Het Wolbeest Sweeties - 24 x 20 grams


Atelier Sopra - 24 x 20 grams + 100 grams skein


Patch and Stitch - 24 x 1/4 FQ quilt fabric


Ze zijn allen weer mooi, maar dit jaar springen die van Crealien Designs en Atelier Sopra er voor mij boven uit. Met die van Crealien Designs ga ik na nieuwjaar de Dust of Snow wrap breien van Helen Stewart. De quilt stofjes vind ik ook erg mooi.

They are all beautiful again, but this year the one from Crealien Designs and Atelier Sopra stand out for me. After New Year I will knit the Dust of Snow wrap from Helen Stewart with the one from Crealien Designs one. I also like the quilt fabric very much.

8 opmerkingen:

anja zei

Tjonge, je stash is weer prachtig aangevuld! Ik kijk er naar uit om te zien wat je het komende jaar er allemaal mee gaat maken.
Alvast de beste wensen voor 2022!

Coby Breitner zei

Oh wow wat gaaf zo allemaal bij mekaar. Ik zou gewoon niet kunnen kiezen.
Maar wij mogen van jouw werkjes meegenieten en daar word ik al blij van.
Heerlijk dat je doorblogt.
Fijne dag, oh ja nog een ps wat een gedoe met het darten he en de uitvallers vanwege corona.
Momenteel haast ik me naar huis vanuit werk en vlug hup schaatsen kijken.
Doeiiiii I'm of to work, Coby

jmk zei

It's lovely to see them all together as collections! 😁

conny's quilts en creaties zei

Prachtig hoor om ze zo allemaal bij elkaar te zien, jij kunt weer even vooruit met je brei projecten.

Marilyn zei

They all are so beautiful!
Have fun creating with them!
Marilyn

Marja Rijnsburger zei

Geweldige wolletjes en lapjes zo bij elkaar.
Je kunt voorlopig weer mooie dingen maken.
Fijne jaarwisseling en een prachtig mooi 2022.
Groetjes Marja

Marguerite zei

Wat een prachtige verzameling.
Je hoeft je de komende tijd niet te vervelen en niets nieuws te kopen.
Beste wensen voor het nieuwe jaar

Code Lief zei

Wat zijn ze moooooooooi! Ik moet hard doorbreien, dat ik in juni/juli voor mezelf ook weer een adventpakket mag bestellen, het was weer mee genieten met jou.