Privacy verklaring

zaterdag 28 juni 2008

Dag 24 ... de uitslag

Eigenlijk kon ik maandag pas het ziekenhuis bellen, maar ik kon me vanmiddag  niet meer inhouden en heb om 4 uur gebeld met het ziekenhuis of ze al iets wisten en wat denk je ... de uitslag is GOED !
Ze hebben alle slechte cellen weg kunnen halen met die operatie van twee weken terug.
Wel moet ik over 3 maanden terug en dan opnieuw een uitstrijkje laten doen, dan gaan ze kijken of het ook zo gebleven is of dat er zich nieuwe cellen gevormd hebben.
Dat kan altijd en dan zal alsnog een verdere operatie nodig zijn maar daar ga ik alsnog niet vanuit.
Ben nu even te blij om daar bij stil te staan  !

Verder viel er ook een hele leuke envelop op de deurmat vandaag, hij kwam van Quilt at home.
Ik had enige tijd terug een foto van mijn eerste quilt ingestuurd (voor wie het zich nog kan herinneren, de handfastingquilt) om zo op haar site bij de Show and Tell te komen staan. Mensen laten daar een foto zien van een quilt die ze gemaakt hebben en waar een verhaal aan vast zat. Sandra van Quilt at home trekt eens in de zoveel tijd een naam van de inzenders en diegene mag dan 4 FQ's uitzoeken in haar winkel en wat denk je .... dit keer was ik aan de beurt.
Oh oh en wat was het moeilijk om te kiezen want er staan zoveel mooie stofjes op  haar site. Ik mailde haar dat ik van hekserige kleurtjes hou en van timbleberries en dat ik de keus aan haar liet, bovendien ben ik dol op verrassingen.
Nou de verrassing was geweldig, ze had geen betere keuze kunnen maken. Ze had twee heksenkleurtjes en twee timbleberries uitgekozen. Sandra bij deze nogmaals bedankt



Geen opmerkingen: