Privacy verklaring

zondag 8 juni 2008

Dag 4 en 5 ... we gaan door

Poeh poeh, gisteren was het een zware dag (dag 4), het leek wel of ik de sigaretten niet uit mijn gedachte kreeg. Misschien kwam het ook dat ik onbewust toch wel bezig was met wat ik vrijdag te horen kreeg van de dokter. Ik weet het niet.  Het enige dat ik weet is dat ik constant afleiding moest zoeken.
Eerst maar de huiskamer en keuken een goede poetsbeurt gegeven, daarna met Michiel gaan hardlopen. Na thuiskomst een spelletje Carcassonne gedaan en toen gegeten. Even daarna (20.00 uur) begon een leuke film op RTL4 die duurde t/m 23.30 uur en toen was het bedtijd. Ikke blij en hopelijk zouden er dan eventjes geen  sigaretten voor mijn ogen dansen. Een zware dag was het geweest.

Vandaag dag 5 wat toch een stuk beter weer ging, natuurlijk kwam er af en toe een hunkering maar die kon ik ook zo weer uit mijn hoofd zetten.
Vanmiddag eerst even bij mijn pa geweest en daarna zijn we weer een stuk gaan hardlopen, ojee, er dient zich een nieuwe verslaving aan. Ik merk dat ik hardlopen ontzettend leuk vind om te doen, hoewel ik nog in de opbouw fase ben, is het toch verslavend hoor.
Maar goed, deze verslaving is een stuk gezonder dan het roken nietwaar ?

Vrijdag tijdens onze wandeling heb ik nog een paar foto's gemaakt, waaronder deze van onze alweer 15 1/2 jaar oude Bob die nog vrolijk mee tippelt


En hier komt Bowy aan, hij wordt bijna 3 jaar.

 
Ook hier in het buitengebied moet je echt goed uitkijken waar je loopt want in de eikenbomen krioelt het momenteel van de processierups. Meer te lezen over deze rups kun je HIER (klik).


En dan kom je op de terugweg ook nog dit tegen, zomaar rotzooi gedumpt langs de weg. Wat bezielt zulke mensen.

Zo meteen eventjes samen naar ons meditatiekamertje en daarna, een video opzetten en ik weet al welke ... Pippi Langkous.

Geen opmerkingen: