Privacy verklaring

donderdag 12 juni 2008

Dag 9 ... vrolijk verder

En dan rollen we vrolijk door naar de negende dag. Het lijkt wel of het met de dag makkelijker wordt. Ik zou haast vergeten dat ik ooit gerookt hebt .
Die ene hunkering die ik nog krijg is ook zo weer weg als ik denk aan de hoeveelheid lucht die ik nu steeds in adem, of als ik de trap op moet, dat gaat nu wel erg soepeltjes, hoewel ...
sinds vorige keer hardlopen doen mijn knieën ontzettend zeer. Nu hoop ik niet dat de fibromyalgie op aan het spelen is, maar dat het ligt aan mijn knieën die nog moeten wennen aan al dat gesport. Michiel denkt ook dat het een soort van overbelasting is vanwege het vele hardlopen en nu moet ik van hem heel rustig aan doen en ipv. hardlopen gewoon wandelen. Maar goed, dan ga ik morgen en zondag maar wandelen, zal voorlopig de laatste keer kunnen zijn ivm de operatie over 4 dagen, dus nog eventjes profiteren ervan.
Nu maar hopen dat het dan niet zo regent als nu want dan worden we nog NAT !

Leanne's house blok 2 is nog niet af dus hier nog geen foto van. Ik moet trouwens vanavond en de komende dagen even borduren aan twee kleine werkjes voor RR's.

Waar ik wel een foto van heb gemaakt is Bowy die vind dat ik maar eens vaart moet zetten achter zijn quilt. Tot die tijd neemt hij die van mij in beslag.


Geen opmerkingen: