Privacy verklaring

vrijdag 4 juli 2008

Bezig met niet veel

Ik heb de hele week niet een berichtje geschreven. Heb ik het dan zo druk ???
Nee niet echt maar mijn zin om iets te doen is nog niet helemaal terug. Lijkt wel een beetje of alles langs me heen gaat en of dat nu komt omdat ik gestopt ben met roken weet ik niet.
Afgelopen maandag bij de huisarts geweest en die gaf me nu medicijnen voor de hoge bloeddruk (158/98) en medicijnen voor botontkalking (ik zit al in de menopauze ... ik was er vroeg bij). Deze 2 medicijnen moet ik nu voorgoed in blijven nemen.
Dinsdag bloed moeten prikken en er werd gekeken of mijn cholesterol en suiker goed waren en naar de reumafactor.

Vandaag gebeld en alles was prima, alleen mijn bezinksel wat 8 hoort te zijn was 21. Maar ik hoef daartegen niets te doen volgens de huisarts want sommige mensen hebben nu eenmaal een hoog bezinksel, nou weet ik dat ook weer.
Wel heb ik doorgegeven dat ik op de medicatie tegen hoge bloeddruk slecht reageer, mijn hele maag ligt ervan overhoop en ik wordt er heel neerslachtig van en ik denk dat dat ook niet de bedoeling hiervan is. Advies is om nu even te stoppen ermee tot dinsdag en dat ik dan dinsdag even bel om te zeggen hoe het gaat. Dan meten ze opnieuw mijn bloeddruk en wordt gekeken voor andere medicatie.
Het is echt vervelend als je op veel soorten medicijnen zo slecht reageert, ik heb hier altijd problemen mee dus hopelijk kunnen we uitvinden op welke ik wel goed reageer.

Voor de rest eigenlijk niet veel gedaan deze week. Wel ben ik vandaag begonnen met een werkje op de miniRR4, het laatste vakje inmiddels. Stilaan komt toch de zin weer terug om iets te gaan doen. De hele week heb ik al spullen omlaag gehaald en die ingeruimd moeten worden in mijn hobbyhoekje hier beneden maar alles staat nog steeds in dozen. Ik zal daar eens dit weekend induiken.

Hopelijk kan ik komende week weer wat vorderingen laten zien.


Geen opmerkingen: