Privacy verklaring

dinsdag 10 juni 2008

Dag 7 ... rond slenteren

Vanmiddag wezen hardlopen met Michiel en nadat hij rond 16.00 uur ging om te gaan werken ben ik even gaan liggen op de bank. Van de tabletten die ik inneem voor het stoppen met roken (champix), heb ik geen last van bijwerkingen behalve dat ik er heel moe van wordt.
Van 16.00 uur t/m 17.00 uur dan ook geslapen met Bowy aan het voeteinde op de bank. Van te voren had ik al naar Annie gebeld dat ik vanavond niet bij de quiltbee zou zijn. Daarna even tv gekeken en wat rond geslenterd. Vandaag even nergens zin in, niet in lezen, borduren of quilten.
Om 18.00 uur weer de bank op en naar journaal gekeken. Daarna vielen mijn ogen weer dicht en rond half 8 werd ik weer wakker. Liggend naar het half 8 journaal gekeken en daarna nog wat gezapt tot ik om 21.00 uur maar eens opstond  en nog steeds ben ik moe.
Daarom maar eerst even dit blogje schrijven want veel meer dan dat zal ik vanavond niet meer doen.
Vandaag niet echt veel hunkeringen gehad naar een sigaret dus dat ziet er goed uit en hopelijk blijft dat ook zo.

=======

Ook heb ik nog een paar werkjes die ik nog niet op mijn blogje heb laten zien, dus dat doe ik vandaag maar. Het zijn werkjes voor de mini RR4 die bijna afgelopen is.

In februari maakte ik deze haan voor Karin die thema boerderijdieren had en de patroontjes erbij had gedaan. Ik koos voor de haan.


In maart kwam de kabouter RR van Marianne, ook hier zaten de patroontjes bij en ik koos voor dit kaboutertje.


Daarna waren de muizen aan de beurt voor de mini RR4 van Tineke. Wat is dat een leuke lap en ik vond alle patroontjes wel leuk die erbij zaten en na even dubben koos ik voor de basketballer. Hij doet me denken aan de tijd toen Niels nog deze sport beoefende.


Geen opmerkingen: