Privacy verklaring

donderdag 5 juni 2008

Dag 2 alweer bijna voorbij

Wat me opvalt is dat ik nu ontbijt ! Normaal gesproken kwam ik beneden, nam eens eerst 2 tot 3 grote mokken koffie en uiteraard een sigaret, voor ik eens bedacht dat ik ook nog iets moest eten. Nu zet ik eerst water op voor een kop thee, smeer me 2 tot 3 boterhammen en in de tijd dat ik dit op eet staat de koffie te pruttelen.
Buiten het niet roken is zo'n ontbijt natuurlijk ook veel gezonder. Over de gehele dag genomen eet ik niet meer dan normaal, behalve een extra appel en banaan.

Verder wilde ik al lange tijd gaan hardlopen, samen met Michiel, maar het kwam er maar niet van. Eerst lange tijd zo pijn in mijn lijf en daarna steeds pijn in mijn knieën. Dit laatste heb ik nog maar toch ga ik het proberen. Blijven ze zeer doen, dan tape ik ze in.
Vanavond ga ik dus voor het eerst de hardloopschoenen aan doen (die al maanden in de kast klaar staan) en samen met Michiel lopen. Ik begin natuurlijk heel langzaam aan om het op te bouwen. Wel merk ik al na 2 dagen niet gerookt te hebben dat ik veel meer lucht heb dus dat komt goed uit. Ik hou jullie op de hoogte.

=======

Ben verder druk bezig aan Leanne's house blok 2. Ik heb vandaag de andere witte lapjes voorzien van de stitcheries. Ik plak het patroon tegen het raam en plak mijn stofje daarop zodat ik het dan kan overtekenen. Ik heb ook een lichtbak maar vindt die niet zo fijn werken, misschien omdat hij erg klein is.


Wel best veel werk dat geteken maar wel leuk, hoewel het borduren ervan nog leuker is. Eerst maar eens alle deeltjes in en aan elkaar naaien voor ik ga borduren, dat vind ik de fijnste manier om te werken. Wordt vervolgd.
 

Geen opmerkingen: