Privacy verklaring

vrijdag 13 juni 2008

Dag 10 alweer ...

10 dagen alweer zonder sigaretten te hoeven opsteken ... wat een feest !!!
Het bevalt mij uitstekend.

Om half 12 heb ik naar het ziekenhuis gebeld om te vragen hoelaat ik maandag moet binnen komen. Ik kreeg te horen dat dit 12.30 uur is geworden. 's Morgens mag ik om 8.00 uur dan nog wat thee en een beschuitje eten en dan niets meer, behalve een beetje water of thee.
Michiel heeft de maandag, dinsdag en woensdag vrij genomen en gaat me dan vertroetelen .

Vandaag zijn we al naar de bibliotheek geweest en ik heb nog een lading boeken in huis gehaald (alsof in ons huis geen boek te vinden is), maar iets nieuws is altijd leuk. Vervelen hoef ik me in elk geval niet komende tijd.

Verder heb ik vandaag het werkje afgemaakt voor de kaarten RR van Helen. Ze had als thema egels en dit egel patroon (wat ik al vaker heb gemaakt) blijf ik gewoon het allerleukste vinden.


Geen opmerkingen: