Privacy verklaring

woensdag 31 december 2008

Met drank op ... laat je bezem staan !

En dan is het tijd om nog een laatste blogje te schrijven dit jaar. Een jaar met ups and downs, meer ups dan downs dat wel gelukkig.
Een jaar waarin op creatief gebied weer veel uit mijn handen kwam en op spiritueel gebied weer behoorlijk veel geleerd en gegroeid.
Ik kijk al uit naar het nieuwe jaar, want ik ben best benieuwd wat er weer allemaal op mijn pad komt. Sommige dingen heb je in de hand, andere dingen niet, maar zo gaat dat in het leven. Het belangrijkste is toch wel dat we allemaal goed gezond blijven en ik hoop jullie ook !


Ik had gezien dat Simone een heel mooi hart had gemaakt met een engel erop en besloot hem ook te maken voor aan de slaapkamer kastdeur.


Het patroon is voor een klein bedrag te koop bij Danibrod (klik). Op haar blog zie je onder de 2e foto het woord La Grille staan, als je daarop klikt, dan kun je betalen. 
Inmiddels hangt het hart al aan de kastdeur.


Dat was dan mijn laatste blogje dit jaar. Inmiddels heb ik ook weer blok 13 en 14 af van Dear Jane, maar die laat ik pas volgend jaar zien (wat klinkt dat raar terwijl het maar 1 dag verder is).
 
En mensen denk eraan ... Wees voorzichtig met het vuurwerk en als je de deur uitgaat .... Stap niet achter het stuur of op de bezem als je gedronken hebt, want kijk maar eens wat er kan gebeuren.


Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst !

Geen opmerkingen: