Privacy verklaring

donderdag 18 december 2008

Blok 2, 3 en 4 van Dear Jane

Ik ga als een sneltrein. Hebben jullie het in de gaten ? Valt zeker niet op dat ik deze Dear Jane snel af wil hebben.
Maar het werkt ook heel verslavend die kleine blokken en steeds is het een verrassing als er weer een nummertje getrokken mag worden om te zien welke ik mag gaan maken.

Blok 2 had Michiel dus uitgekozen en dat werd L9 - Walter's Place en dit heb ik op dinsdag gemaakt. Het blok bestaat uit 29 stukjes en was leuk om te maken.


Ik trok gisteren het nummertje voor blok 3 en mijn hand pakte K12 - Doris's Dilemma. Dit blok bestaat uit maar 11 stukjes en was dus heel snel af. Wat nu precies Doris dilemma was, weet ik nog steeds niet ... zal altijd een vraag blijven denk ik !


Doordat het vorige blok zo snel af was liet ik Michiel weer een nummertje trekken en het werd: L7- Town Square. Ook dit blok had niet zoveel stukjes, maar 17 en die kreeg ik gisteren ook nog af.


Inmiddels ben ik alweer aan blok 5 begonnen maar of ik die vandaag af krijg weet ik nog niet want dat blok heeft 32 stukjes.
Nu heb ik een klein schema gemaakt waarop te zien is waar de blokken precies komen in de quilt. Steeds als ik 4 blokken af heb zet ik ze erbij in het schema en plaats ik dan op mijn weblog. Zo kan iedereen zien hoe de quilt beetje bij beetje groeit.

Schema met de eerste 4 blokken

Geen opmerkingen: