Privacy verklaring

zaterdag 29 juli 2006

Stil zitten en genieten

Sitting quietly


Sitting quietly
Doing nothing
What a surprise!
I had it all time and carried it with me every moment.
We need nothing but this spacious,
quiet mind that contains nothing
and holds everything.

========

Heerlijk toch ? Stil zitten en niets doen en je gedachte laten gaan ....
Ik kan er intens van genieten maar er zullen ook genoeg mensen zijn die dit niet kunnen. Zijn ze bang voor hun gedachtes ?
Gewoon even je hoofd helemaal leegmaken en zien en voelen wat er komen gaat. Heerlijk ! Door bovenstaande besefte ik ineens dat ik nog mooie foto's heb die ik nog niet heb laten zien, gemaakt tijdens onze wandelingen op onze favoriete wandelplek.
Allerlei prachtige bloemen en planten groeien er, insecten en vlinders zijn er volop en steeds opnieuw ontdekken we weer hoe mooi de natuur is.


Op dit stuk land lopen we graag met onze 3 jack russels, helaas zijn ze beetje bij beetje de boel aan het plat gooien omdat er een bedrijventerrien gaat komen. Deze dubbele papaver is prachtig.


Klaprozen


In het midden op de klaver een koninginnepage









Zelfs bosviooltjes bloeien er uitbundig


Hele mooie mossoorten zie je daar


Close-up van vingerhoedskruid

Heel veel vingerhoedskruid, in de kleuren wit, roze en lila

Tussen deze twee paarden door liep Bob de wei in

Van dit paard kreeg Bob rake klappen

Ze zijn alles plat aan het gooien daar omdat er een bedrijventerrien van gemaakt wordt. Wat een zonde !

Dit monster gooit alles plat

Bob, Sinto en Bowy komen hier heel graag

Bob en Bowy komen de ballen terug brengen

Sinto ruikt of zoekt iets

Bowy en Sinto moe van het rennen

Bowy in het hoge gras

Sinto en Bob wachten tot Michiel de bal weer gooit

Fazanten zijn er genoeg te zien

Allerlei gras soorten bij elkaar

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van deze foto's als dat wij hebben als wij er met de honden aan het wandelen zijn.

Geen opmerkingen: