Privacy verklaring

donderdag 27 juli 2006

Spirit of the cougar

Zojuist even een beterschapskaartje gemaakt voor Els, de vrouw waar we Sinto als pup gehaald hebben. Ik hoorde gisteren van haar dochter dat ze nogal ziek is en aangezien we contact hebben gehouden door zo nu en dan foto's te sturen van Sinto leek het me gepast om haar veel beterschap te wensen door een kaartje te sturen.



Gisteren heb ik verder niet zoveel meer geborduurd want het was gewoonweg TE warm. Op dinsdag heb ik wel geborduurd aan de spirit of the cougar en als ik het verschil zie met de foto van maandag dan schiet het toch wel op. Hij blijft erg leuk om aan te werken en ik zou het haast jammer gaan vinden als hij klaar is . Het is maar goed dat ik nog borduurwerken genoeg heb liggen die ik wil maken.


Geen opmerkingen: