Privacy verklaring

maandag 10 juli 2006

Heksenhoeden

De boeddha staat even in de wacht totdat ik wat andere werkjes heb gemaakt.
De afgelopen dagen heb ik een nieuwe RRlap gemaakt omdat er in een lopende RR iemand uitviel en ik die plaats nu inneem. Deze RR (9 persoons) had al twee rondes achter de rug wat betekende dat ik nog maar 6 lege vakjes op mijn lap hoefde te maken. Zoals te lezen in een vorig bericht konden jullie raden naar het onderwerp wat ik aan het maken was en dat werd heel snel geraden door Willeke, gevolgd op 2 seconden erna door Simone. Bij deze nog een dikke proficiat Willeke .
Het onderwerp voor deze RR10 is HALLOWEEN, een onderwerp wat goed bij me past. Het patroon wat ik zelf op de lap maakte was zo gevonden maar over de rand moest ik even nadenken totdat ik ineens het idee kreeg om er spinnen bij te borduren.

I started a new round robin (RR10) and I choose the theme halloween.



Geen opmerkingen: