Privacy verklaring

woensdag 26 juli 2006

Vlinder legende

Toch maar even een logje schrijven, ik heb mijn poetswerk in huis al achter de rug. Ik stond al om half 6 vanmorgen langs mijn bed omdat ik wist dat het zo warm ging worden vandaag. De ventilator staat al op de tuintafel klaar voor als het niet meer uit te houden is. Maar gelukkig valt het tot nu toe mee.
Ik hoor al van verschillende mensen ... ik wens dat het warme weer ophoudt, dit deed me denken aan de vlinder legende die op mijn andere site staat en die ik jullie hier niet wil onthouden ...

The Butterfly Legend

If anyone desires a wish to come true,
they must gently capture a Butterfly
and whisper that wish to it.
Since they make no sounds,
they can't tell the wish to anyone but the Great Spirit.
So by making the wish and releasing the Butterfly,
it will be taken to the heavens and be granted.
 
 
De vlinder legende

Als iemand een wens heeft die hij wil laten uitkomen,
dan moeten zij heel zachtjes een vlinder vangen
en de wens fluisteren naar de vlinder.
Aangezien zij geen geluiden maken,
kunnen zij de wens aan niemand vertellen behalve aan de Grote Geest.
Door de wens te maken en de vlinder los te laten,
zal het naar de hemel worden gebracht en verleend worden.
 
=======

Ik voeg aan dit logje nog even iets toe want zojuist 15.00 uur (de postbode komt hier altijd laat) viel er een envelop op de deurmat met daarin .... de kerst-in-juli exchange voor mij gezonden door Diana.
Nu ben ik heeeelemaal niet nieuwsgierig hoor dus ik liet de envelop nog even dicht op de tafel liggen totdat ik een geluidje hoorde .... "ik wil eruit, ik wil eruit". Kijk als een envelop tegen je gaat praten dan voel je je haast verplicht om hem te helpen nietwaar ?
Dus heel voorzichtig maakte ik de envelop open waar een cadeautje (verpakt in kerstpapier) in zat en een kaartje. Na het kaartje gelezen te hebben, haalde ik het papier eraf en wat zat er in ... echt iets heel moois hoor ... een patroontje wat ik zelf nog eens wilde maken ... en nu dus niet meer hoef ... verwerkt tot een ... zijn jullie al nieuwsgierig ????
Ik kan zo natuurlijk nog even doorgaan en dat zou ik ook zeker gedaan hebben als het niet zo warm was, maar ik smelt hier bijna weg achter de pc dus ik zal nu maar verklappen wat er in het kerstpapier verpakt zat. Het is een kussen ... een echt kerstkussen met de kerstman erop, naar een patroon van Margaret Sherry. Ik herkende het patroon gelijk omdat ik dit een super leuk patroon vind, dus een schot in de roos Diana. Ik ben er reuze blij mee en deze ligt binnenkort te pronken op onze bank.
 Diana nogmaals bedankt voor dit superleuke - te gekke kerstkussen, waar ik nu elke dag van kan gaan genieten . En dan zal ik er ook maar een foto van laten zien, want dan kunnen jullie allemaal mee genieten.


Geen opmerkingen: