Privacy verklaring

vrijdag 14 juli 2006

De lucht ... zo verschillend

Gisteren zijn we met de honden maar weer wezen wandelen op het stukje terrein achter ons huis (daar waar die distels staan). Gelukkig hadden we hier geen last van muggen, horzels of ander gedierte, hoewel Bob daar anders over denkt want op dit stukje stonden verderop die paarden waar hij mee in botsing kwam.
De ene keer staan ze er wel, de andere keer niet en steeds als we dat ene bochtje maken dan kijken we al of ze er staan want dan nemen we een iets andere route. Voor het geval dat . Ik weet wel dat ze achter draad staan maar toch ... als je die benen bekijkt . Het zijn van die Belgische knollen, we vinden het nog steeds een wonder dat Bob daar levend onderuit is gekomen.
Maar goed ... gisteravond stonden ze er niet dus namen we de linkerkant van het te lopen gedeelte. Hier hebben ze ook een paar weken terug alles wat groen was plat gegooit en bedolven met een laag zwarte zand, dit omdat ze binnenkort met dat bedrijventerrein willen beginnen. Maar het blijkt wel dat de natuur flink terug vecht. Van het zand is bijna al niets meer te zien en de natuur gaat weer vrolijk verder . Heerlijk toch?
Nu vind ik het heerlijk om foto's te maken en dan vooral van de lucht, zo ook gisteren. Ik maakte twee foto's vanaf dezelfde plaats, maar dan een keer vanaf mijn linkerkant en een keer vanaf mijn rechterkant genomen en als je ziet hoe verschillend de lucht er dan uit ziet.



Bij de bovenste foto zie je nog een zuchtje rose door de lucht, bij de andere is het geel. Ik blijf me steeds verbazen hoe verschillend die lucht steeds is. Hij is nooit hetzelfde. Wat is het toch mooi op onze wereldbol en je hoeft niets eens ver van huis te zijn om te genieten van al dat moois.

=======

Eergisteren en gisteren ben ik ook maar begonnen aan de Sanman SAL van juli. Er waren al enkele dames van een borduurgroep begonnen aan de SAL van sanman originals (http://www.sanmanoriginals.com/). Als je je aanmeld op het messageboard dan kun je meedoen. Elke maand komt er een patroon uit wat je krijgt toegestuurd per email en wat je dan maken kunt. Het blijft elke keer een verrassing welk patroon het wordt. Een voorwaarde is wel dat je DIE maand een foto plaats van je werk zodat ze weten dat je het ook maakt. Doe je dat niet dan krijg je van die maand erop geen patroon.
Het is steeds een ander kerstpatroon wat je toegestuurd krijgt. De eerste 6 maanden van het jaar heb ik niet meegedaan maar toen ik het patroon van juli zag was ik verkocht, 3 bekers cacao met marsmallows erin. De eerste 2 bekers staan er alweer op, dus nog 1 beker te gaan en dan nog de tekst borduren die erbij hoort.


Geen opmerkingen: