Privacy verklaring

vrijdag 30 juni 2006

Bowy is jarig

Vandaag is er feest in dit huis want Bowy is 1 jaar geworden. De jongste van onze 3 jack russel terriërs. Vorig jaar begin september reden we naar Arnhem om hem op te halen (een rit van bijna twee uur), hij was toen 9 weken oud en ik kan het me nog heel goed herinneren hoe hij uit het huis kwam rennen.
We waren op slag verliefd op hem en dat is tot op de dag van vandaag nog zo. Het is zo'n lieve hond, rustig van aard maar af en toe vol kattenkwaad ... wat er natuurlijk bij hoort .
 Op deze foto was hij 9 weken oud ...


Inmiddels is hij ietsjes groter, hoewel hij nog steeds niet echt groot is en zeker niet voor een reu, maar dat maakt hem zo charmant. Deze foto maakte Michiel 2 weken terug toen hij net deed of hij zich verstopt had en daarop Bowy riep. Bowy zag hem nergens meer en kwam rennend de bocht om,  Bowy in actie dus ...


En vandaag is hij dus alweer 1 jaar oud, wat gaat de tijd snel zeg. Zojuist heb ik deze foto van hem gemaakt terwijl hij buiten rustig om zich heen zat te kijken (op zoek naar kattenkwaad soms?)


Gisteren had ik me nog zo voorgenomen om de gele lap die ik geverfd had (zie vorig bericht) niet aan te raken en zeker niet om erop te gaan borduren, maar ik denk dat jullie hem al aan voelen komen .... Ik kon het niet laten vandaag , mijn handen jeukte zo erg om te gaan beginnen dat ze gewoon hun eigen leven gingen lijden en al op de lap aan het borduren waren voor ik er zelf erg in had .
Ik moet zeggen dat mijn handen lekker bezig waren vanmiddag in de tuin met de lap en ik stond er van te kijken wat ze al gedaan hadden. De kleuren van de boeddha (van lanarte) komen schitterend uit op de gele lap. Ik heb mijn handen dan ook geen straf gegeven dat ze al begonnen zijn met het borduren op deze lap maar ze een complimentje gegeven dat ze zo mooi werk verricht hebben.


Wat deden jullie handen vandaag met dit warme weer ?

Geen opmerkingen: