Privacy verklaring

zaterdag 24 juni 2006

Ondeugende muisjes

Gisteren is mijn dochter Lindy vertrokken voor 10 dagen Salou (Spanje) met twee van haar vriendinnen. Ze sms-te me zojuist dat ze goed aangekomen zijn na een busreis van ruim 19 uur. Ook liet ze me weten dat het appartement waar ze met hun drieën in verblijven heel groot is en een prachtig balkon heeft. Ik denk dat de dames zich daar uitstekend gaan vermaken,
De afgelopen dagen wat stilaan geborduurd op de RR2 van Yoc. Ik moest een patroontje vinden wat ik geschikt vond voor een meisje van 6 jaar, want deze lap is bestemd voor Yoc's dochter. Na lang zoeken (want er zijn zoveel leuke patronen die ervoor geschikt zijn), besloten om voor de muisjes van Margaret Sherry te gaan. Zelf vind ik ze heel grappig, nu maar hopen dat ook de dochter van Yoc ze leuk vindt.

The last few days I stitch the mice from Margaret Sherry on a round robin. The theme was children patterns (for a girl, age 6).


Geen opmerkingen: