Privacy verklaring

dinsdag 2 januari 2024

Finished in 2023

Voor ik begin met het laten zien van mijn afgemaakte werkjes, wil ik jullie eerst allemaal gelukkig nieuwjaar wensen. Ik hoop dat er voor jullie allen heel veel lichtpuntjes mogen zijn dit jaar.

Before I start showing my finished works, I would like to wish you all a Happy New Year. I hope there will be many bright spots for all of you this year.

Net als voorgaande jaren plaats ik een overzicht van de werkjes die ik in 2023 heb gemaakt. Onder de foto's staat een link naar het betreffende project.

I have made an overview of all the things I finished in 2023. Below the pictures are the links to the post of that work.

 
 
 

In totaal zijn er 25 dingen gemaakt waarvan 19 paar sokken (eigenlijk 21 als ik de mini sokjes mee tel). Je kunt wel zeggen dat ook 2023 het jaar van de sokken was, net als vorig jaar. Tja, ik ben nu eenmaal verslaafd aan het breien van sokken en er is nog steeds ruimte in mijn sokkenlade, dus ik brei vrolijk verder.
Weten jullie trouwens hoeveel werkjes jullie in 2023 gemaakt hebben?

A total of 25 things were made, including 19 pairs of socks (actually 21 if I count the mini socks). You can say that 2023 was also the year of socks, just like last year. Well, I'm addicted to knitting socks and there's still room in my sock drawer, so I continue knitting happily.
By the way, do you know how many works you have made in 2023?


4 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

Congrats on all your socks and the beautiful wraps........
I finished nothing in 2023 so hoping 2024 is much better....... More sewing and more finishes.......

Coby Breitner zei

Goeiemorgen Carin, ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen. Dat we maar gezond mogen blijven en creatief los mogen gaan.
Geweldig wat jij allemaal maakt.
Pfff ik ben al twee avonden aan het hannesen om proberen een sok te breien. Steeds weer opnieuw.
Welke methode brei jij magic loop of .......?
Groetjes Coby

Trijntje zei

Dank je wel carin en ook voor jou wens ik dit.
Dat zijn vele mooie sokken die je hebt gebreid. Maak je alleen sokken voor jezelf of ook voor jouw DH?
Hoef niet te tellen hoeveel ik heb afgemaakt het afgelopen jaar-- wel veel kaarten,maar op handwerken niets afgemaakt, wel begonnen weer met borduren hoewel erg langzaam.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marion van de Sande zei

Hallo Carin, ook voor jou de allerbeste wensen! Wat een sokken heb jij gebreid, en zo mooi ook!

Borduur jij helemaal niet meer? Ik heb het weer ontdekt, had een prachtig patroon gevonden en na heel lang zoeken ook ergens gevonden om te kopen en nu zijn er een paar kleuren die echt nergens te koop zijn. Pfffffff schiet niet op!

Maar veel gezondheid en geluk voor het komend jaar.