Privacy verklaring

donderdag 23 november 2023

My birthday and some socks finished

Op 1 november ontving ik ook al mijn doos van de #Dutchadventswap2023. Ik ben super benieuwd wat er in zal zitten maar hij staat inmiddels bij al mijn andere advent kalenders. Alles zit nog netjes dicht.

On November 1, I also received my #Dutchadventswap2023 box. I'm very curious to see what will be in it, but I put it with all my other advent calendars. Everything is still neatly closed.



2 november, de dag dat ik er weer 1 jaar bij op mocht tellen.

November 2, the day I was allowed to add another year.


Ik had een geweldige dag die afgesloten werd met een heerlijk etentje bij Horeca Heidehof (pompoensoep, pannetje pittige kip, nougatine ijstaart).
Ook was ik de afgelopen dagen druk met het breien van deze sokken, want ik hoopte ze voor 11 november af te krijgen omdat de kleur Sint Maarten (Sankt Martin) is van @herbstblatt_Regina die jammer genoeg niet meer verft.

I had a great day that ended with a delicious dinner at Horeca Heidehof (pumpkin soup, pan of spicy chicken, nougatine ice cream cake).
The last few days I was also busy knitting these socks, I hoped to finish them before November 11 because the color is Sint Maarten (Saint Martin) from @herbstblatt_Regina which unfortunately no longer dyes.

Op 4 november had ik ook de Opal vanilla sokken af, deze had ik als voorbeeld gebreid voor de sokken cursus. Ik moest alleen nog een teen dicht naaien. De kleur is 11205 uit de Regenwald 18 serie.

On November 4, I also finished the Opal vanilla socks, which I had knitted as an example for the sock course. I just had to close one toe. The color is 11205 from the Regenwald 18 series.

8 november: Ruim op tijd af voor 11 november, mijn Sint Maarten (Sankt Martin) sokken.
Garen: @herbstblatt_Regina kleur Sankt Martin.
Zelfverzonnen patroon:
Naald 1-3: rechts
Naald 4: 2 rechts - 2 averechts (steeds herhalen)
Herhaal deze 4 naalden.

November 8: They are finished well in time for November 11, my Sint Maarten (Saint Martin) socks.
Yarn: @herbstblatt_Regina color Sankt Martin.
Self-made pattern:
Row 1-3: knit.
Row 4: 2 knit - 2 purl (repeat the rest of the needle).
Repeat these 4 rows.


De volgende keer zal ik laten zien welke advent kalenders ik allemaal heb, net op tijd voordat advent begint. Ook heb ik de boekenlijst (aan de rechterkant) helemaal bijgewerkt. Er waren nog een aantal boeken die ik niet genoteerd had.

Next time I will show you which advent calendars I have, just in time before advent starts. I also updated the booklist (on the right side).

2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Oh Carin zo leuk he je blog, je weet ik geniet. Alsnog van harte gefeliciteerd! Ja je weet ik kijk uit naar Advent, zowaar dit jaar voor mezelf ook thee Advent gekocht. En hoe groot mijn kids ook zjin, ahum volwassen ze krijgen nog altijd een Advent kalender met chocolade. Toen ik het een jaar niet deed zeiden ze nou ja mam dat krijgen we toch altijd. En dan ook niet zomaar nee ze willen hun schoen zetten en daar zit dan de kalender in. Is dan ook de enige keer dat ze die zetten want ja hee volwassen he.
Prachtig je sokken. Ik heb inmiddels een patroon gekocht om het te leren.
Groetjes Coby

Trijntje zei

De tekening van St Maarten vind ik zo schattig.
Je bent weer druk geweest met de sokken en zo leuk dat zelfbedachte patroontje.Je kunt ook wel een bekje gaan schrijven met zelfbedachte sokkenpatroontjes.
Straks even kijken welke boeken we allebei gelezen hebben het afgelopen jaar of we boek ik nog zal gaan lezen nav jouw lijst.
Goed weekend en groetjes, Truus uit Drenthe