Privacy verklaring

zaterdag 1 april 2023

Crunkled socks and Easter eggs finished

Ik was in februari al aan de Crunkled socks begonnen, maar na sok 1 heb ik 2 paar sokken voor de winkel van Tante Tuttebol gebreid. De laatste paar dagen ben ik bezig geweest met sok 2 die nu ook af is.

I had already started the Crunkled socks in February, but after sock 1 I knitted 2 pairs of socks for Tante Tuttebol's store. The last few days I've been working on sock 2 which is now also finished.

De sokken zijn gebreid met kleur Saloon 11293 uit de serie Country van Opal. Het patroon is van Kay Jones.

The socks are knitted with color Saloon 11293 from the Country series by Opal. The pattern is from Kay Jones.

Ook zijn al mijn paaseieren af en inmiddels hangen ze in de takken.

All my Easter eggs are also finished and now they are hanging in the branches.

Wat waren deze heerlijk om te maken. De eieren komen uit het patroon Bunny Bowl dat gratis op Ravelry staat.

These were wonderful to make. The eggs are from the Bunny Bowl pattern that is available for free on Ravelry.

In totaal heb ik 17 eieren gehaakt met Opal garen.

In total I crocheted 17 eggs with Opal yarn.


Afgelopen week kwamen er ook nog een paar strengen binnen van Knit and Love, een verfster uit Duitsland met een mooi project tasje.

Last week a few skeins arrived from Knit and Love, a dyer from Germany with a lovely project bag.

De komende dagen hou ik me bezig met het afmaken van de Christmas Tree socks. Dat wordt tijd want ik was er july 2022 al mee begonnen.

The coming days I will be busy finishing the Christmas Tree socks. It's about time because I had already started it in July 2022.


3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke brei- en haakprojecten.

Coby Breitner zei

Ohhh ik blijf het toch zo knap vinden he dat breien en nog beter sokken breien. De Paaseieren ook zo leuk en vrolijk, geweldig die vaas met takken. Ja en dan je header super April, laten we hopen op een zonnetje.
Fijne zondag, groetjes Coby

Truus zei

Het staat heel gezellig je takken met Paaseieren. En je header is weer gezellig en krijg echt zin in jet voorjaar.
Gelukkig schijnt de zon al en is de lucht bijna helemaal blauw.
Gezellige zondag en veel breiplezier met je sokken van een tijdje terug.
groetjes, Truus uit Drenthe