Privacy verklaring

zaterdag 9 december 2023

Advent day 9 and Spunk socks

Michiel was al anderhalve week aan het hoesten en sinds twee dagen ben ik ook aan het hoesten en heb flink keelpijn. Dus ik drink nu heel veel thee met honing erin, dat verzacht de pijn een beetje.

Michiel had been coughing for a week and a half and I have also been coughing for two days now and have a severe sore throat. So I now drink a lot of tea with honey in it, which eases the pain a bit.


The Woolly Chicken - thema A country walk (kleur Poppy fields; A field of poppies in the bright summer sunshine is an absolutely breathtaking sight!) en Het Wolbeest - thema Pippi Langkous


Crealien Design en BadCattoo yarn/Wat Wollie

Therese Notenboom en Piratenwolle

Vriendenswap en Dutch Advent Swap 2023

Havermout van Muesli, DM Bio, Hondensnacks voor Mees
Clipper thee (green tea lemonz), DM thee, Sonnentor (Frei von der leber weg - Liberate your liver: Yoga tree pose instead of Christmas tree? The indian life philosophy is perfect in the hectic pre-Christmas season. Whether you are a passionate absolute beginner, treat yourself to a cup of tea and to some relaxing yoga exercises! Ommm Christmas tree), Frogcoffee thee

Pippi Langkous vriendenswap (door mij gemaakt), het garen is van West Yorkshire spinners in de kleur Robin en Yogi thee

De eerste 8 kleuren van de door mij zelfgemaakte Pippi Langkous kalender voor mijn vriendin en mij zijn gebreid. Deze 8 kleuren waren zelfstrepende garens van @nicolec.mendez en ze zijn zo leuk geworden. Ik noem ze mijn Spunk sokken. Pippi wist niet wat spunk was, misschien waren het wel gekke sokken 🤣

The first 8 colors of the Pippi Longstocking calendar I made for my friend and me have been knitted.
These 8 colors were self-striping yarns from @nicolec.mendez and they turned out beautiful. I call them my Spunk socks. Pippi didn't know what spunk was, maybe it was crazy socks
🤣

Nu gaan we verder met de volgende 8 kleuren die steeds een vleugje oranje erin hebben zitten.

Now we move on to the next 8 colors that always have a hint of orange in them.

 

3 opmerkingen:

Trijntje zei

Superleuke spunk sokken en mooie wolletjes.
Beterschap voor jullie beiden en hoop dat het gauw weer over gaat.
Groetjes, Truus uit Drenthe

Code Lief zei

Spunksokken! Dat moet het zijn :)! En veel beterschap toegewenst, hopelijk voelen jullie je snel iets beter. Groet, MArleen

Coby Breitner zei

Oh jee jullie ook al. Ik had het ook vanaf vorige week zondag. Aantal dagen flink keelpijn.
Vandaag was ik weer buiten voor verjaardag van een vriendin, nou blij toen ik thuis weer op de bank zat.
Beterschap!!!
Ho ho ho Coby