Privacy verklaring

maandag 18 december 2023

Advent day 18

Vanmiddag moet ik terug komen bij de huisarts waar ze even mijn bloed nakijken om te zien of de prednison en antibiotica aanslaan. Zelf denk ik van wel want ik heb weer meer lucht. Zo fijn, want je energie komt dan ook terug.

This afternoon I have to go back to the doctor where they will check my blood to see if the prednisone and antibiotics are working. I personally think so because I have more air again. So nice, because your energy comes back.

The Woolly Chicken - thema A country walk (kleur Cattle for company; We always enjoy seeing a herd of cattle on our walks!) en Het Wolbeest - thema Pippi Langkous


Crealien Design en BadCattoo yarn/Wat Wollie

Therese Notenboom en Piratenwolle

Vriendenswap en Dutch Advent Swap 2023

Havermout van Muesli, DM Bio, Hondensnacks voor Mees
Clipper thee (Zen balance), DM thee, Sonnentor (Kaminknistern - Fire place), Frogcoffee thee

Pippi Langkous vriendenswap (door mij gemaakt), het garen is Opal - abo december 2021 en Yogi tea.

Pippi Longstocking friend swap (made by me), the yarn is Opal - abo december 2021 and Yogi tea.

Mijn 2e paar Pippi Langkous sokken zijn ook af, de garens hadden allemaal een oranje tintje en ik noem ze daarom: Mooi oranje (haar) is niet lelijk sokken.

 My 2nd pair of Pippi Longstocking socks are also finished, the yarns all had an orange tint and that's why I call them: Beautiful orange (hair) is not ugly socks.


3 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat fijn dat de medicatie aanslaat. Hoop dat dit doorzet.
Geweldig je Pipi sokken en ohhh ik zie toch een mooi wolletje liggen.
Weet dat ik altijd lees ook al laat ik niet altijd een reactie achter, geniet weer met volle teugen.
Ho ho ho Coby

Trijntje zei

Fijn dat de huisarts jou in de gaten houdt en hoop dat de bloeduitslagen beter zijn dan de laatste keer.
Je Pipi sokken kun je ook goed dragen op koningsdag met al het oranje er in....lol
Veel breiplezier met de volgende Pipi sokken.
groetjes, Truus uit Drenthe

Code Lief zei

Wat fijn dat het weer wat beter gaat! Ik heb één van de virussen opgepikt die momenteel rondgaan, en ik beklaag mezelf al, hopelijk kun je volgende week weer van de medicatie af.
De sokken worden mooi, en met dit weer kan een paar strak gebreide wollen sokken een groot verschil in comfort maken! BEdankt weer voor de mooie foto's, groet, Marleen