Privacy verklaring

zondag 31 december 2023

Nutcracker socks finished

Eigenlijk zou ik vandaag geen berichtje schrijven, maar ik heb mijn Nutcracker socks afgekregen en die wilde ik nog graag laten zien.

I actually wasn't going to write a message today, but I finished my Nutcracker socks and I wanted to show them.


Het patroon is van Kay Jones dat ze met haar patrons deelde tijdens hun advent kalender. Het garen is van Wol met Verve.

The pattern is from Kay Jones that she shared with her patrons during their advent calendar. The yarn is from Wool with Verve.

3 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Pracbtig mooie sokken. De beste wensen voor 2024
Groetnis Annie

Trijntje zei

Mooie sokken met de verschillende patroontjes .
Er komen vast nog wel meer sokken en sjaals dit jaar.
Gezellige dag vandaag.
groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Helemaal leuk als er wel een blogje staat en zeker de moeite waard toch deze, nou ja en alle anderen natuurlijk. Je weet hoe ik geniet.
Laten we het over sokken hebben. Pfff ik ben gisteren aan mijn 1e paar begonnen. Denk vanavond maar weer opnieuw....
Groetjes Coby