Privacy verklaring

woensdag 3 januari 2024

Booklist 2023

Aan de rechterzijkant heb ik altijd een lijst staan met daarin de boeken die ik in dat jaar gelezen heb. Die lijst plaats ik nu hier, zodat ik de lijst leeg kan maken en er de boeken in kan zetten die ik dit jaar ga lezen.
In 2023 heb ik 30 boeken gelezen (20 minder dan vorig jaar), uit verschillende genres zoals jullie kunnen zien. Onder de plaatjes schrijf ik (zoveel mogelijk) de Nederlandse titels en schrijvers, voor als iemand dat boek wil lezen.

In the right sidebar I have a list with books I had read in 2021. I'm going to place that now here, so that I can empty the list and put the books in that I'm going to read this year.
In 2023 I read 30 books (20 less then last year), from different genres as you can see. Under the pictures I write the titles and authors in Dutch, the pictures show the English titles (except for the ones that were not translated to English).


1 Manuela Inusa - De charmante cadeauwinkel
2 RaeAnne Thayne - Speciaal voor kerst
3 Irene Hannon - Bramenweelde

 4 Agatha Christie - En toen waren er nog maar
5 Jenny Colgan - De kerstboekwinkel
6 RaeAnne Thayne - Kussen op eigen risico

 7 Carsten Henn - De boekenfluisteraar
8 Karen Swan - De Ierse erfenis
9 Karen Swan - De Spaanse belofte

10 Kirsty Ferry - Liefde in Taigh Fallon
11. Karen Swan -  De Schotse ontdekking
12 RaeAnne Thane - Kerstmis in Haven Point

13 Karen Swan - De Zweedse affaire
14 RaeAnne Thayne - Betoverd bij maanlicht
15 Deborah Raney - Verzoening

16 Cathy Bramley - De patchworkfamilie
17. Manuela Inusa - Het kleine straatje met het grote hart
18 Anya Niewierra - De Camino

19 Deborah Raney - Morgenlicht
20 Deborah Raney - Dagdroom
21 Deborah Raney - Avondrood

22 Kirsty Ferry - Het boekwinkeltje aan zee
23 Sharon Gosling - Het boekwinkeltje in de vuurtoren
24 Cathy Bramley - Zomerzon op het wijndomein

25 Anne Ruhe - Er hangt een geheim in de lucht
26 Anne Ruhe - Het mysterie van de zwarte bloem
27 Anne Ruhe - De strijd om de meteoor

28 Virginia Andrews - Bloemen op zolder
29 Brigitte Weninger - 24 Stories for Advent
30 Venla Makela - Advent Calendar

Alle 30 boeken waren weer erg mooi om te lezen. Mijn favoriete schrijvers blijven toch Manuela Inusa, RaeAnne Thayne, Deborah Raney en Karen Swan.
Het indrukwekkendste boek wat ik gelezen heb het afgelopen jaar? Dat was De Camino van Anya Niewierra, wat een schitterend boek was dat om te lezen.
Hebben jullie veel boeken gelezen in 2022?

All 30 books were again very nice to read. My favorite writers remain Manuela Inusa, RaeAnne Thayne, Deborah Raney and Karen Swan.
The most impressive book I've read this past year? That was The Camino by Anya Niewierra, what an amazing book it was to read (Only in Dutch).
Did you read many books in 2022?


3 opmerkingen:

Marguerite zei

Er zitten erbij die ik ook heb gelezen. Boeken van Virginia Andrew zitten ergens in een verhuisdoos

Coby Breitner zei

Heerlijk dat je de lijst weer hebt gemaakt. Een aantal ga ik toevoegen en een aantal heb ik ook gelezen. Ook ik merk als je meer handwerkt wordt er minder gelezen. Geeft niks als je maar ontspant ergens mee toch. Wat zal komend jaar brengen Carin?
Groetjes Coby

Trijntje zei

Kijk wel vaker in je lijst als ik een boek wil lezen.
Dus een aantal hiervan heb ik ook gelezen. Hoeveel boeken ik het afgelopen jaar heb gelezen, weet ik niet-- andere jaren kon ik dat ongeveer zien via mijn bieblijst, maar ik heb me laten overschrijven naar de huidige woonplaats en dan worden alle gegevens daarvan gewist.
Gezellige dag vandaag
groetjes, Truus uit Drenthe