Privacy verklaring

woensdag 3 mei 2006

Weer een RR gereed

Michiel was gisteren heerlijk vroeg thuis en aangezien het mooi weer was zijn we met de honden naar het bos gegaan. De honden vermaakte zich uitstekend door steeds de stokken te halen die Michiel weg gooide.
Bij het meertje aangekomen rende ze ook direct het water in, het zijn alle drie echte waterratten, Sinto iets minder want die loopt er tot aan zijn buik in terwijl de andere twee er helemaal in gaan.
Michiel moest op een gegeven moment Bob uit het water halen want het leek of hij een aanval of iets kreeg. Hij ging steeds kopje onder en rolde op een gegeven moment helemaal op zijn zij met zijn kop onder water. Michiel bedacht zich niet en liep met schoenen en al aan het water in om hem eruit te trekken. Aan de kant ademde Bob heel zwaar maar werd op een gegeven moment toch rustig en deed weer of er niets aan de hand was. Ouderdom misschien (Bob is de 13 al gepasseerd) of te druk gemaakt ? We weten het niet maar we houden hem extra in de gaten. Michiel kon zijn wandeling afmaken met natte voeten en schoenen
Gisteravond aan de round robin 9 geborduurd van jacky. Dit is de laatste lap die ik nog moest borduren van deze ronde. Voor mij zit deze RR er nu helemaal op. Het was een 12 persoonse RR dus hij is meer dan een jaar onderweg geweest. Jacky koos als thema winnie de pooh. Het enige nadeel aan deze lap was dat het zeer fijne aida was van 7 kruisjes per cm. Dit is nu stof waar ik helemaal niet graag op borduur, maarja dat heb ik niet voor het zeggen. Ieder neem stof voor zijn eigen RR waar hij/zij graag op borduurt. Deze Winnie de pooh heb ik op haar lap geborduurd

Yesterday I stitch a winnie de pooh for the round robin from Jacky. This was the last one in this round, so RR 9 is complete.


Mijn eigen RR uit deze ronde had als thema de kalendermotieven van 2004 van Margaret Sherry, ik heb hem inmiddels thuis maar moet hem nog even afwerken.

For my own RR I choose the patterns of the calender 2004 from Margaret Sherry. It came home some weeks ago and I realy love this one.


Geen opmerkingen: