Privacy verklaring

woensdag 24 mei 2006

Heksenplankje

Gisteren de hele middag en een gedeelte van de avond bezig geweest om al mijn mailtjes van de yahoo groepen waar ik lid van ben, bij te lezen. Ik geloof dat ik er ongeveer 900 gelezen heb. Dat heb je als je een aantal dagen niet of weinig je pc aan zet . Ik moet eigenlijk nog twee lesjes maken, eentje van een DW cursus en eentje van een psp cursus, maar dat ga ik denk ik de komende dagen doen want Michiel heeft vrijdag ook vrij dus dat is een lekker lang weekend voor de boeg. Zaterdag gaan we naar Maastricht, een collega van Michiel bezoeken die daar in het ziekenhuis ligt. We gaan eerder van huis weg zodat we nog Maastricht zelf in kunnen gaan en als het weer mee zit dan wilde we een bezoekje brengen aan een kruidenkwekerij in Aalbeek.
 Wel heb ik gisteravond nog even geborduurd aan mijn heksenplankje (the witch pantry). De pot met bat wings (vleermuisvleugels) is klaar evenals het potje met paddestoelen.

Yesterday I stitch on the witch pantry. I finished the pot with mushrooms and the jar with batwings.


Geen opmerkingen: