Privacy verklaring

woensdag 10 mei 2006

Poezen op quilts

Gisteren weer op een round robin geborduurd, het is een 6 persoons RR. Deze is van Eva en ze heeft als thema cats on quilts van Diana Graebner. Eva had de patroontjes er zelf bij gedaan. Ik had nog de keus uit 4 verschillende patroontjes, aangezien er al twee vakjes vol waren geborduurd. Ik heb voor deze gekozen omdat de kleuren van de quilts me aanspraken. Het was een leuk patroon om te maken met al die wisselende vakjes op de quilts.

Yesterday I stitched on a round robin for Eva. She has choosing as a theme: cats on quilts from Diana Graebner.


Nog een paar dagen genieten van het mooie weer want als ik de weerman mag geloven wordt het in het weekend weer iets koeler. Vanavond ga ik maar weer eens verder borduren aan mijn pentagram want daar heb ik de afgelopen 14 dagen geen steekje meer opgezet.

Geen opmerkingen: