Privacy verklaring

woensdag 17 mei 2006

Feest !

Gisteren druk in huis bezig geweest want Michiels moeder komt vandaag voor een paar dagen logeren. We gaan haar straks van het station afhalen en ik zal de rest van de week niet veel aan mijn weblog doen denk ik, want we gaan natuurlijk wat tripjes met haar maken. Een beetje Limburg laten zien, dat vind ze altijd wel leuk. Op de planning staat een middag naar de grote peel want daar wilde ze nu toch eens naar toe. De andere dagen moeten we nog bekijken wat we gaan doen.
En vandaag hebben we ook nog eens feest want Michiel is jarig. Ik ben al dagen tussen door als Michiel ergens mee bezig was of als hij met de honden weg was iets voor hem aan het borduren geweest. Ik heb een hanger voor hem gemaakt van de perfekte man  .... stil, geduldig en werkt in de tuin  . Ik kwam dit patroon tegen en vond het gelijk een ontzettend leuk idee om het voor hem te maken, ook omdat hij een enorme natuurvogelliefhebber is. En daarbij is hij in elk geval DE perfekte man voor mij dus wat wil ik nog meer toch ? Het patroon is van Sue Hillis ( http://www.suehillisdesigns.net/ )

This design I made for my husband birthday wich is today. It is a design from Sue Hillis ( http://www.suehillisdesigns.net/ )


Ook heb ik een kaart voor hem gemaakt, vorig jaar had ik er een geborduurd met een pimpelmees, dit jaar koos ik voor Einstein, want Michiel is een kei wat betreft de Nederlandse taal (en tal van buitenlandse talen zoals Spaans, Engels, Papiaments, Frans, beetje Italiaans). Hij vind het prachtig om te spelen met taal en kan vaak van 1 woord meerdere betekenissen maken.
Daarom was mijn keus dus gevallen op Einstein.

I also made this card for Michiel.
 

Geen opmerkingen: