Privacy verklaring

zondag 14 mei 2006

Kleine mysterie

Gistermiddag op zolder met de naaimachine bezig geweest om de verrassing voor Michiel af te werken. Ik heb het daarna gelijk ingepakt zodat Michiel hem niet onverwacht ziet voor woensdag als hij jarig is. Gisteravond het 3e deel van de kleine mysterie geborduurd. Dit maal moesten we een pompoen borduren. Ik heb deze mysterie helemaal gemaakt met gemeleerd garen van DMC en sommige kleuren met verloopgaren van Gloriana silk.

Yesterday I stitch part 3 of the little mysterie of a yahoogroup. This mysterie I stitch in the mix colors from DMC and with gloriana silk.


Nadat ik deze klaar had, ben ik begonnen aan de heirloom embroideries mysterie waarvan eergisteren ook deel 2 op de deurmat viel. Er zaten weer hele mooie zachte kleuren in (rose en groentinten) en volgens mij wordt dit een hele romantische sampler. Ik hoop hem vandaag af te maken zodat ik er morgen een foto van kan plaatsen.
Hieronder een al wat ouder borduurwerk wat ik in 1999 geborduurd heb voor mijn petekind Amy die toen 10 jaar werd. Ze had dit borduurpakket bij de plaatselijke handwerkwinkel zien liggen en vond hem geweldig, aangezien ze helemaal gek is van zeehonden. Het is een borduurwerk van pako ( http://www.pako.nl/ ).

This project I finished in 1999,  I made it for my niece Amy's 10th birthday. It's a kit from Pako ( http://www.pako.nl/ ).


Rest mij nog om iedereen die moeder is een hele fijne moederdag toe te wensen !

Geen opmerkingen: