Privacy verklaring

maandag 8 mei 2006

Snowbuddies

Het weekend is weer voorbij en wat was het een fantastisch weer. Nog steeds hoor, al waait het hier nu wel flink. Dat heeft ook een voordeel want het wasgoed is nu zo droog.
Ik heb in het weekend flink geborduurd aan mijn snowbuddies afghan, de bovenrand is klaar (op de twee hartjes na die links en rechts komen) en er staat inmiddels een vogelhuisje op. Ik ben blij dat ik iets donkerder stof genomen heb, want nu komt het wit van de sneeuw heel mooi uit. Je zou haast een winterjas aan gaan trekken als je hieraan borduurt , maar ik wil hem graag voor de winter af hebben.

Over the weekend I stitch on the snowbuddies afghan, the top border is finished and I stitch the first birdhouse.


Gisteren was ook mijn schoonzusje jarig voor wie ik een kaart had gemaakt maar hem nog niet hier kon laten zien. Ik had gekozen voor een lavendel patroontje, aangezien ze een groothandel heeft in essentiële oliën en ik dit wel toepasselijk vond. Ik weet dat ze inmiddels de kaart ontvangen heeft en hem heel leuk vond.

This is the birthdaycard I made for Michiels sister. She liked the card very much.


Geen opmerkingen: