Privacy verklaring

dinsdag 2 mei 2006

Engelse mysterie en dubbel feest

2 Mei - Engelse mysterie en dubbel feest:
Vandaag dubbel feest in ons huisje. Lindy is 20 jaar geworden, gefeliciteerd meid  en Michiel en ik vieren onze trouwdag.
Lindy vond de kaart die ik voor haar gemaakt had (bericht van 30 april) schitterend en ze gierde het uit van het lachen om de tekst die Michiel voor haar geschreven had. Michiel heeft gistermiddag al twee van zijn, inmiddels beroemde, appertaarten gebakken dus dat wordt smullen vandaag. Heerlijk met een toefje slagroom bovenop, mmmmm ....
Gisteravond eindelijk het eerste deel van mijn Engelse mysterie geborduurd. De mysterie wordt georganiseerd door Carol Tinson van Heirloom Embroideries ( http://www.heirloom-embroideries.co.uk/ ). Carol stuurt in het begin van elke maand, gedurende 8 maanden, het te borduren patroon met materialen naar ons toe per post. We weten dus ook helemaal niet welke kleuren, kraaltjes of soort garen er gebruikt wordt, dit in tegenstelling tot de meeste andere mysteries waar we vaak wel weten welke kleuren en materialen er gebruikt worden.
Dat maakt dit dus een echte mysterie. Heel spannend ! Afgelopen maand kreeg ik mijn eerste deel en erin zat een lap creme 11 draads linnen, naald, 3 kleuren DMC (2 groentinten en 1 oudrose tint) en creme perle garen en natuurlijk het te borduren stukje van het patroon. Het eerste deel heb ik dus gisteravond geborduurd en ik kijk al uit naar volgende week als deel 2 op de deurmat valt.

Today its my daughters birthday and our wedding anniversary, so Michiel has made 2 applepies.
Yesterday I stitched my first part of the English mystery, organised by Carol from Heirloom Embroideries ( http://www.heirloom-embroideries.co.uk/ ). She's going to send us each month a new part over a period of 8 months. We don't know the design or the used materials or colors. So its a true mystery !



Geen opmerkingen: