Privacy verklaring

dinsdag 19 december 2023

Advent day 19

 De medicatie is goed aangeslagen en de infectie is bijna weg. Ik moet het alleen nog een paar dagen rustig aan doen van de huisarts. Nu wachten tot 28 december en ik mijn ijzerinfuus krijg en hopelijk knap ik hier ook van op, maar dat wordt dan verder in janauri onderzocht. Voor nu blij dat de longontsteking achter de rug is.

The medication has worked well and the infection is almost gone. The doctor told me to take it easy for a few more days. Now we have to wait until December 28th and I will get my iron infusion and hopefully I will recover from this, but that will then be further investigated in January. For now, I'm glad the pneumonia is behind me.

The Woolly Chicken - thema A country walk (kleur Moorland; We're on the moor now with its distinctive colours of dried grasses and peat soil) en Het Wolbeest - thema Pippi Langkous


Crealien Design en BadCattoo yarn/Wat Wollie

Therese Notenboom en Piratenwolle

Vriendenswap en Dutch Advent Swap 2023

Havermout van Muesli, DM Bio, Hondensnacks voor Mees
Clipper thee (Love me truly), DM thee, Sonnentor Guten morgen- Good morning), Frogcoffee thee

Pippi Langkous vriendenswap (door mij gemaakt), het garen is Opal - abo december 2022 en Yogi tea.

Mijn Yankee candles van dag 13 tm 18 uit de advent kalender versie 2022


2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat fijn Carin, letterlijk en figuurlijk opluchting. Zo fijn dat wij een rustige hobby hebben die je ondanks als je je soms niet lekker voelt toch nog altijd kan doen. Zie alweer een prachtige bol liggen, jij kan wel weer even vooruit hoor.
Ho ho ho Coby

Trijntje zei

Geweldig dat de ontsteking weg is en je weer lucht hebt.
Nu afwachten hoe vlug het ijzerinfuus zijn werk gaat doen.
De dagen vliegen voorbij, dus voor je het weet, lig je aan het infuus.
Veel breiplezier met al deze mooie wolletjes.
groetjes, Truus uit Drenthe