Privacy verklaring

dinsdag 12 december 2023

Advent day 12

Morgenvroeg eerst naar de huisarts want mijn hoesten wordt steeds erger. Nu is dat op zich niet zo erg, maar ik wordt met de dag benauwder. Momenteel kan ik niet meer doen dan zitten, voor de rest heb ik geen energie (lucht). Ik had laatst vorig jaar en begin van dit jaar 3 long aanvallen en dit voelt weer precies hetzelfde.

I'll go to the doctor first thing tomorrow morning because my coughing is getting worse. Now that in itself is not that bad, but I am getting more short of breath every day. Currently I can't do more than sit, otherwise I have no energy (air). I had 3 lung attacks last year and the beginning of this year and it feels exactly the same again.

The Woolly Chicken - thema A country walk (kleur As far as the horizon; Harvested fields up to the horizon, where you can spy a sliver of the sea) en Het Wolbeest - thema Pippi Langkous


Crealien Design en BadCattoo yarn/Wat Wollie

Therese Notenboom en Piratenwolle


Vriendenswap en Dutch Advent Swap 2023

Havermout van Muesli, DM Bio, Hondensnacks voor Mees
Clipper thee (nighttea night), DM thee, Sonnentor (Chinesischer gruntee - Chinese green tea), Frogcoffee thee

Pippi Langkous vriendenswap (door mij gemaakt), het garen is van Dutchwool Diva - parting the veil en er zit een bol Opal garen bij en Yogi thee


3 opmerkingen:

anja zei

Hopelijk knap je snel weer op! Heel veel prachtige garens die voorbij komen, benieuwd wat je er allemaal van zult maken.

Coby Breitner zei

Beterschap Carin, ik hoop dat je iets gekregen hebt wat helpt.
Heerlijk die swap.
Ho ho ho Coby

Marguerite zei

Beterschap