Privacy verklaring

woensdag 6 december 2023

Advent day 6

 

The Woolly Chicken - thema A country walk (kleur Blooming marvellous; Nature loves a pink flower, and so do we! From soft pink apple blossoms to dark pink chestnut flowers, pink is everywhere in spring! Even oak trees have tiny pink flowers) en Het Wolbeest - thema Pippi Langkous


Crealien Design en BadCattoo yarn/Wat Wollie

Therese Notenboom en Piratenwolle

Vriendenswap en Dutch Advent Swap 2023

Havermout van Muesli, DM Bio, Hondensnacks voor Mees (nu van dag 5)
Clipper thee (Zen balance), DM thee, Sonnentor (Bratapfel tee - Bakes apples tea: Children's eyes are lightning up because saint Nicolas is bringing presents today! He has nuts and fruit in his sack. Delicious baked apple tea is also hidden in there. Hooray!), Frogcoffee thee

Pippi Langkous vriendenswap (door mij gemaakt), het garen is van Nicole C. Mendez in de kleur Wild roses en Yogi thee

Vandaag op sinterklaasdag mochten we ook een pakje van atelier Sopra open maken. Weer een mooie sokset in een vrolijke kleur.

Today on Saint Nicolas Day we were also allowed to open a package from Atelier Sopra. Another beautiful sock set in a cheerful color.

Ik was even vergeten dat ik ook een yankee candle adventkalender had. Deze heb ik vorig jaar direct na kerst met veel korting gekocht, het is de 2022 uitgave. Dus waarom een 2023 uitgave tegen volle prijs kopen als die van 2022 net zo heerlijke geuren heeft. Dit is dag 1 tm 6.

I forgot that I also had a Yankee candle advent calendar. I bought this right after Christmas last year at a great discount, it is the 2022 edition. So why buy a 2023 edition at full price when the 2022 one has just as wonderful scents. This is day 1 to 6.


 


1 opmerking:

Coby Breitner zei

Hi hi ohhh dat zou mij ook kunnen overkomen zoiets vergeten. Vroeger vond ik geurkaarsjes heerlijk maar sinds ik 3 jaar geleden zo ziek ben geweest van de covid kan ik niet meer tegen geuren. Wat een prachtige kleuren wolletjes heb je weer.
Dankjewel voor de vloglijst. Nu ik ziek thuis ben kijk ik regelmatig, zitten echt leuke tussen hoor.
Ho ho ho Coby