Privacy verklaring

zaterdag 30 december 2023

Overview advent calendars

Ik hoop dat iedereen hele fijne kerstdagen heeft gehad. Hier zijn de dagen van december weer omgevlogen. Tijd om de foto's te plaatsen van alle garens per advent kalender bij elkaar in 1 overzichtsfoto.

I hope everyone had a lovely Christmas. The days of December have flown by again here. Time to post the photos of all yarns per advent calendar together in 1 overview photo.

The Woolly Chicken - 24 x 20 grams, theme A country walk


Crealien Designs - 24 x 20 grams sparkle yarn, with two full skeins

Badcattoo yarn / Wat wollie - 24 x 20 grams

Therese Notenboom - 24 x 20 grams, with one full skein (and 5 mini's which are not on the photo)

Het Wolbeest - 24 x 20 grams, theme Pippi Longstocking

Piraten wolle - 24 x 10 grams, with two full skeins

From my Friendswap, I only took a picture of the yarn.

Dutchadventswap2023 from Evelien Ras-neve - 20 x 10 grams sock wool and 4 presents (the Christmas ornament is not in the photo)

Nu komen de 4 advent kalenders die ik mocht openen op de advent zondagen.

Now come the 4 Advent calendars that I was allowed to open on Advent Sundays.

Atelier Sopra - 6 x 100 grams skein + 20 grams mini skein

Wol van Verve - 5 x 100 grams skein

Nicole C. Mendez - 4 x 100 grams selfstriping yarn

The Happy Kiwi Stichmarkers - 4 x stitchmarker theme Elf plus a little tin with bulb stitchmarkers (not in the photo).

Op 26 december kwam ook de Knitability van de Bakery Bears weer uit. Dit is een online tijdschrift voor hun patrons. Laatst september kreeg ik een email van Dan die me vroeg of ik een artikel voor het tijdschrift wilde schrijven (halloween of de kerst uitgave, ik koos voor de laatste). Hier zijn de 3 bladzijden uit het tijdschrift. De tekst heb ik weggeveegd omdat dit voor de patrons alleen te lezen is. De foto's die ik ervoor had gemaakt heb ik wel laten staan.

The Bakery Bears' Knitability was also released again on December 26. This is an online magazine for their patrons. Last September I received an email from Dan asking me if I wanted to write an article for the magazine (Halloween or the Christmas issue, I choose Christmas). Here are the 3 pages from the magazine. I wiped away the text because it is only be read by patrons. I left the photos which I made for you to see.



Ik wil alvast iedereen een heel fijn oudjaar wensen morgen en ik zie jullie weer in het nieuwe jaar.

I would like to wish everyone a wonderful New Year's Eve tomorrow and I will see you again in the new year.


2 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtig garen heb je dit jaar gekregen en je kunt weer even vooruit met breien/haken.
Vind het elk jaar weer leuk om te zien wat je krijgt en wat je hier van gaat maken.
Carin ik wens jullie ook een gezellige jaarwisseling en een heel goed jaar,of zoals ze hier in het Noorden zeggen-- veel heil en zegen in t nieuwe jaar.
Tot volgend jaar 😉
groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Wow wat een heerlijk overzicht, prachtig alle wolletjes met elkaar. Vaak in de Advents is het kleurverloop ook zo mooi, zeker als er een thema bij zit.
Jij weet wel weer wat te doen dit jaar.
Quilt je ook nog wel?
Groetjes Coby