Privacy verklaring

woensdag 28 januari 2009

Winter exchange

Ik heb 2 weken geleden het er al over gehad, de winter exchange. Op Borduurhoekje hadden we een winter exchange, je maakt iets voor diegene waar je de naam van krijgt en jij krijgt ook weer iets in dat thema van iemand anders terug.
Een exchange dus. Je mocht zelf weten of je iets borduurde, iets met lapjes deed of wat dan ook.
Ik kreeg Anita die in België woont toegedeeld en ik had voor haar al iets leuks op het oog. Ik had namelijk een patroon gevonden van een mini quilt die ik wel toepasselijk vond voor het thema winter.

Ik las gisteren dat ze de exchange ontvangen heeft dus ik kan nu ook hier de foto laten zien.


Bij dit quiltje heb ik nu eens niet de knoopjes gewoon vastgenaaid maar ze vastgeknoopt met een naturel kleurig garen zodat er een beetje een "country look" ontstaat.


Geen opmerkingen: