Privacy verklaring

dinsdag 27 januari 2009

Blokje 24 Dear Jane met schema

Zojuist terug van de fysio en het goede nieuws is dat ik niet meer terug hoef. De duizeligheid is nu ook al 3 weken weg gebleven en dat is geweldig. Mijn nek is ook veel soepeler nu en hopelijk blijft dit zo.
Mocht ik de klachten weer terug krijgen dan kan ik haar altijd bellen en weer een afspraak maken.

Gisteravond heb ik blok 24 van de DJ gemaakt. Het was Michiel's beurt dit keer en hij nam blok G4 - Shutter Bug. Vertaald betekent dit: blind insect en ik weet ook wel waarom. Jullie ook als jullie mijn blok zien.


Kijk maar eens goed naar het middelste blokje, nouja je hoeft niet eens goed te kijken want je ziet het direct.
Hoewel ik toch echt op de lijntjes genaaid heb en tot aan de puntjes staat het middelste blokje er iets scheef in. Normaal zou ik het blok helemaal uithalen, maar Michiel vond het wel iets hebben en ik ook, dus het blijft zo.

Na 24 blokken is het weer tijd voor een overzichts schema


Zo meteen eerst op controle voor mijn bloeddruk bij de huisarts en daarna ga ik mijn 1e stitcherie borduren van de snowmen & reindeerquilt. Dat was van de week al binnen gekomen, maar mijn DMC garen was er nog niet.
Ik wil hem gaan borduren met gemeleerde DMC, nummer 103 en het blijkt dat dit nummer uit de collectie gaat. In mijn plaatselijk handwerkwinkel vertelde ze me dat, nadat ze deze kleur voor mij zou bestellen. Helaas had de groothandel de kleur niet meer op voorraad dus ik week uit naar een online winkel die me wel nog een aantal strengen kon leveren. Gelukkig, want ik wilde toch graag deze stitcheries met die kleur maken. Vandaag kwam het garen met de post dus vanavond zit ik te stitchen.

Geen opmerkingen: