Privacy verklaring

vrijdag 23 januari 2009

1/4 Dear Jane en hoogbezoek

Na een avond beroerd te zijn gaat het nu weer goed. Het lijkt wel of de griep niet door wil zetten .... afwachten maar wanneer hij de kop weer opsteekt.
Tussendoor profiteer ik er lekker van en heb alweer een aantal blokjes van de Dear Jane af. Inmiddels staat het aantal op 20 wat betekend dat ik 1/4 deel van de blokken af heb, het gaat dus lekker.

Ik mocht blokje 17 uit het doosje nemen en dat was een blokje met een creme stofje. Het is geworden I1 - Ralph & Nelda's Wedding en het bestaat uit 20 stukjes.


Michiel haalde als 18e blok C1 eruit. Dit blok heet Trooper Green's Badge en bestaat uit maar 13 stukjes dus dat blok was zo af, wat af en toe ook lekker is hoor.


Tja en toen was ik weer aan de beurt en als 19e blok pakte ik M11 - Rickshaw en dat heb ik geweten. Dit blok bestaat uit 31 stukjes wat niet eens zo erg was maar ik kreeg de puntjes niet goed op elkaar. Ik vond het blok niet mooi in elkaar zitten en heb het toen opnieuw geknipt en nogmaals in elkaar gezet.
Het 2e blok ging beter en ik ben nu wel tevreden met hoe het in elkaar zit. Dit blok heb ik dus 2x gemaakt waarvan het 1e blok  inmiddels in mijn scrapbox zit bij alle andere lapjes voor eens te hergebruiken.


Michiel ging voor blok 20 en dat was een "easy one". Het is geworden I2 - Kaye's Courtyard en bestaat uit maar 13 stukjes. Wel erg leuk om te maken.


Het is dus weer tijd voor een overzichtschema. Het schema begint zich goed te vullen met 20 blokken, nog 61 te gaan. Je kunt zien dat de rechterhoek al goed gevuld is.



Gisteren stonden we net op het punt om boodschappen te doen, toen we zagen dat er hoog bezoek in de tuin aanwezig was. Meneer of mevrouw Sperwer was neergestreken. Hij brengt ons vaak een bezoekje en is dan op zoek naar een lekker hapje.
Bij ons in de tuin zitten ontzettend veel vogels maar er is ook veel beschutting voor hun. Ze kunnen diep in de takkenbossen weg kruipen als ze de sperwer zien zodat hij/zij er niet aan kan.
De foto's zijn een beetje wazig omdat ik ze van binnen in huis gemaakt heb.


Deze keer ging hij met een lege maag weg want de andere vogeltjes lieten zich niet zien.


Geen opmerkingen: