Privacy verklaring

dinsdag 6 januari 2009

Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw ...

Ik wist wel dat ze sneeuw hadden voorspeld gisteren, maar als je dan de rolluiken omhoog trekt en ziet dat alles wit is ... dat blijft betoverd.


De vogels zaten al volop in de tuin te pikken van het zaad wat Michiel neer had gelegd voor ze. Op veel plaatsen in de tuin ligt vogelzaad, hangen vetbollen en pindaslingers en pinda netjes.


Het oranje van de pompoenen steekt schitterend af tegen het wit van de sneeuw.


Op het bankje voor het raam lag een dikke laag sneeuw en als ik zo moest schatten dan was het toch tussen de 12 en 15 cm. wat er gevallen was.


De callicarpa ziet er beeldschoon uit met een laagje sneeuw.


Zoals het er naar uit ziet blijft de sneeuw nog wel een paar dagen liggen. Heel erg mooi behalve als je met de auto of fiets weg moet.

Dan waren er nog een paar mensen die vroegen hoe het nu met mijn ogen is. Na de lens een paar dagen uit gehad te hebben kon de opticien mijn oog goed opmeten en hij heeft me een nieuwe contactlens besteld die deze week binnen komt. Met deze nieuwe lens zal hopelijk mijn oog niet verder uitdrogen omdat deze lens 60 tot 80 % zuurstof doorlaat terwijl de vorige dat maar 12 % deed.

Met de duizeligheid gaat het nu ook beter, ik merk als ik bij de fysio geweest ben. Mijn hele nek is dan ook soepeler en de duizeligheid blijft steeds langer weg. Vaak wel een dag of 5. Borduren staat nog wel op een laag pitje. Verder ben ik nu bezig aan iets voor een winter exchange die laatst van de maand klaar moet zijn. Hopelijk komt het vanavond of morgen af en dan kan ik weer verder met mijn Dear Jane blokken.


Geen opmerkingen: