Privacy verklaring

woensdag 30 augustus 2006

Bezig bijtje geweest

En jullie misschien wel denken ... waar zit ze toch, ze laat niets van zich horen, is ze er nog wel ? En het antwoord is ... JA ik ben er gewoon, maar ik was gewoon even giga druk met het hernieuwen van een website. Ik had zelfs geen tijd om tussendoor een logje te schrijven of om zelfs maar een steek te borduren.
Het betreft de website van Michiels zus, José, die een nieuw jasje kon gebruiken. De website had ik een paar jaar geleden voor haar opgezet en ook bijgehouden, maar de informatie die erop kwam was in al die jaren zoveel geworden, dat een andere indeling nodig was en dat heb ik dus afgelopen week zitten doen. Ik ben helemaal blanco begonnen met een totaal nieuwe indeling en een totaal nieuwe look. Een fris, sprankelende en heerlijk ruikend uitziende look. Voor dat laatste kun je beter in haar groothandel zijn, want daar ruikt het heerlijk !!! Naar lavendel, naar rozen, naar manderijn, naar kamille, naar geranium en nog heel veel meer. Zelfs de wierookkruiden en wierookharsen ruiken geweldig. Maar ik heb geprobeerd om met plaatjes toch je geurpupillen wat te laten activeren . Op elke pagina staan nu nog dezelfde plaatjes maar dat verandert binnenkort, want dan komen bij elke pagina plaatjes te staan die met dat produkt of informatie te maken heeft.
Wat José wilde voor haar site was dat hij makkelijk in gebruik en overzichtelijk was en geen poespas maar gewoon eenvoudig opgesteld. En ik moest een bepaalde kleur zeegroen aanhouden (haar lievelingskleur), voor de rest mocht ik me helemaal uitleven. Maar goed ... voor wie nieuwsgierig is mag een kijkje gaan nemen bij de nieuwe look van Zwaantje's essentiële oliën. Klik maar op het plaatje hieronder (Edit: sinds 2010 bestaat deze website niet meer, ook het bedrijf is ermee gestopt).


Dus zoals jullie zien ... ik ben een bezig bijtje geweest afgelopen week, ik heb niet stil gezeten. Nouja dat is ook niet helemaal waar, want  tussendoor heb ik met Michiel Carcassonne gespeeld, gewoon even relaxen. Nouja relaxen ... met carcassonne is elk spel wat je speelt totaal weer anders dan het vorige en daarom zal dit spel je ook niet snel gaan vervelen. Het leuke eraan is ook nog eens dat je een ander zo lekker dwars kunt zitten. Heerlijk een steen neerleggen zodat het poppetje van de ander vast komt te staan gedurende het verdere spel. En daar is Michiel zo goed in, dat ik elke keer weer heel goed op moet letten hoe ik mijn poppetjes neer zet en hoe ik tegels leg aan mijn stad of rivier.

Geen opmerkingen: