Privacy verklaring

vrijdag 4 augustus 2006

Geen tijd om ziek te zijn

Ik loop al een paar dagen te snotteren en hoesten, maar sinds gisteren ook pijn in mijn lijf. Zomergriep... hoe verzint iemand dat? Afgelopen weekend was de zus van Michiel op bezoek en toen voelde ik me ook al beroerd, een misselijke maag zorgde ervoor dat ik niet onze dagelijkse wandeling mee kon lopen. Maar nu lijkt het erop dat het echt door zet en dat terwijl ik geen tijd heb om ziek te zijn.
Ik ben namelijk nu bezig om een Keltische knoop te borduren die ik tot kussen ga verwerken voor een verjaardag, dan moet ik nog iets anders maken voor een andere verjaardag, daarna moet ik nog een halloweenkussen maken voor een exchange, ik moet mijn Engelse mysterie van juli nog maken terwijl die van augustus elke dag op de deurmat kan vallen en gisteren ontving ik de augustus SAL van San-man originals die ook al schreeuwt om gemaakt te worden want die is zo leuk !!!
Dus ik heb geen tijd om ziek te worden nu , maar goed als hij nu toch komen wil die griep dan doe ik daar niets aan. Zolang hij volgend weekend maar weg is want dan gaan we zaterdags naar een Dreamtime Healing Ceremonie en daar heb ik heel veel zin in. Gisteren tussendoor toch even een kaartje in elkaar gezet.


Geen opmerkingen: