Privacy verklaring

zondag 6 augustus 2006

Wat een ge-miauw

Nog steeds ben ik niet helemaal beter maar ik heb gelukkig wel door kunnen borduren. Vrijdagavond heb ik de Keltische knoop afgekregen, dus die kan ik van de week gaan verwerken tot kussen. Dan ligt hij alvast klaar om mee te nemen naar de jarige die half augustus jarig is.


Verder kwam zaterdag de RR9 van Dineke binnen en aangezien de keltische knoop af was ben ik hier gelijk aan begonnen. Ze heeft als thema poezen en daar zijn zoveel leuke patronen van, dat het weer een moeilijke keus werd om uit te zoeken welke ik wilde borduren. Ik heb eerst alle patronen bij elkaar gezocht van oranje kleurige poezen (want die vind ik toch het leukste) en daarna gaan kijken welke ik het beste vond passen bij de andere poezen die al op de lap stonden. Natuurlijk mochten die ook hun keus bekend maken want zomaar een vreemde poes erbij ... dat kan toch niet ?
Uiteindelijk hebben we samen voor dit lief poesje gekozen en ze past prachtig bij de andere poezen die nu ook tevreden zijn. Dat is wel te horen want ze miauwen nu samen wat af .... het lijkt wel een heus poezenkoor.


Geen opmerkingen: