Privacy verklaring

vrijdag 18 augustus 2006

Geheel onverwacht super gezellig bezoek

Gistermorgen om 10 uur ... tringgggg, de telefoon gaat. Ik neem op en zeg mijn naam. Daarop hoor ik een stem zeggen "met Kitty" en aangezien ik maar een Kitty ken, weet ik gelijk welke Kitty het is. Het is Kitty die ik ken van een aantal borduurgroepen en waar ik weleens prive met mail, maar ik heb haar verder nog nooit prive ontmoet dus het telefoontje verraste me wel.
"Ben je vandaag thuis" hoor ik haar zeggen en langzaam dringt het tot me door dat ze onze kant wil uit komen. Normaal gesproken doen we op donderdagmiddag de boodschappen, maar als Kitty wil komen, dan schuif ik het boodschappen doen graag door naar de vrijdag. Ik was net klaar met het keltische kussen ineen te zetten wat ik zaterdag mee moet nemen, dus de naaimachine kon aan de kant.
Ze zou rond kwart voor 1 hier zijn, wat kwart over 1 werd door de drukte op de weg. We wonen namelijk 1 uurtje rijden van elkaar vandaan. Nog maar snel even met de stofzuiger door het huis en een dweil want dat had ik deze morgen nog niet gedaan. Zeker met regenachtig weer moet ik dit bijna elke dag doen als de honden in en uit blijven lopen.
Om kwart over 1 zag ik dan eindelijk het gezicht achter de naam Kitty, nu had ik weleens een foto van haar gezien maar in het echt is toch anders. Ze was wel zoals ik me ook had voorgesteld ... vriendelijk, spontaan, lief en nadat ik koffie had ingeschonken begonnen we met praten (eigenlijk al vanaf dat ze binnen kwam) en dit duurde totdat ze naar huis ging . Michiel was ook vroeg klaar met werken dus die schoof later ook nog aan en kwebbelde net zo hard mee.
Tussen het gepraat door elkaars borduurwerken bewonderd en "nog te maken werken" laten zien (ik vind je trollen geweldig !!!).
Wat vliegt zo'n middag dan om, tijd tekort eigenlijk om alles te vertellen en zo'n bezoek is dan ook zeker voor herhaling vatbaar want het was eerlijk gezegd: SUPER GEZELLIG KITTY. Enne ... die chocolaatjes die je meebracht ... mmmmmmm

=======

Dan nu het keltische kussen wat ik gistermorgen in elkaar heb gezet en wat ik zaterdag aan de jarige geef. Ik hoop dat de jarige het mooi vind, zo niet dan weet ik al van iemand die zaterdag ook daar is dat zij hem hebben wil.


Dan ook nog even een laatste update van spirit of the cougar. De rechtse poema is nu helemaal af en ik hoop hem volgende week af te krijgen. De komende dagen zal ik niet zo heel veel borduren omdat ik aan iemands website aan het werken ben waar weer allerlei nieuwe info op moet komen te staan en aangezien ik maar twee handen heb, zijn die de komende dagen op het toetsenbord te vinden in plaats van op het borduurwerk. Misschien dat ik 's avonds nog een beetje kan borduren, maar dat wordt dan aan een RR waar ik nog een forever friend beertje op moet borduren.


Geen opmerkingen: