Privacy verklaring

maandag 4 september 2006

Halloween happy EN een en al raar

Het is alweer maandag, tijd voor een logje. Hoewel ik eerst bijna dagelijks een logje schreef merk ik dat het wat vermindert is. Niet omdat ik geen zin heb maar gewoon omdat ik tijd tekort kom. Hebben jullie dat nu ook ?
Afgelopen weekend zijn we op zaterdagmiddag al richting Haarlem gereden want Wil, de moeder van Michiel was jarig en dus bleven we overnachten zodat we dat zondag gezamelijk konden vieren. Ontzettend gezellig weekend was het weer met 's avonds verschillende potjes Carcassonne gespeeld waarvan Michiel de meeste won en zoals gewoonlijk .... HEERLIJK gegeten. Wil je verwent ons teveel.
Voordat we 's middags in Haarlem aankwamen even een tussenstop gemaakt in Amstelveen waar een leuke quiltwinkel ligt. Ik was nog op zoek naar mooie halloween stofjes en die hadden ze daar, zoveel dat de toonbank snel vol lag met rollen stof waar ik wel wat lapjes van wilde . Aangezien we niet elke week in Amstelveen zijn, namen we dan ook een tas vol mee naar huis. Van verschillende soorten kocht ik een 1/4 deel (50 cm x 55 cm), van andere soorten 1/2 m en van weer andere nam ik 1 m.
Ik heb nog plannen genoeg om borduurwerken met deze stofjes af te werken, dus jullie horen het wel ... ik kom echt tijd tekort. Maar ik kan wel alvast genieten van al deze mooie stofjes en ik voel me nu dan ook al helemaal HALLOWEEN HAPPY !


Lees ik vandaag in mijn gastenboek ook nog eens dat ik getagt ben door mijn zus Yvonne. Ze doet heel veel met scrappen en stempelen. Ik houd het maar bij handwerken alleen anders hoef ik helemaal niet meer naar bed te gaan om alles af te krijgen.
In elk geval, ze heeft me dus getagt. Nu wist ik niet eens wat dat was en wat blijkt... je moet dan 5 rare of gekke gewoontes van je opschrijven. Nou ben ik mooi klaar mee dan.
Mijn dochter was thuis en ik vertelde haar dat ik getagt was en wat het in hield. Haar antwoord ... mag je er maar 5 opschrijven ? Ik kijk haar aan met een blik van ... ja en dat vind ik al moeilijk genoeg. Zegt zei lachend : "nou zo moeilijk is dat niet want jij bent een en al raar".  Ik zie nog net dat Michiel lachend zijn hoofd weg draait en alleen maar knikt. DAT zegt dus genoeg hihihi.

Dus op 1 staat: ... ik ben een en al raar. Ik noem het zelf PRETTIG GESTOORD. Waar sommige boos om kunnen worden val ik in een lachbui en kom vaak niet meer bij van het lachen.

2:  ohhh ... 's morgens eerst koffie, anders begint mijn dag al niet goed.

3: als de kinderen dingen laten rond slingeren dan zeg ik altijd: ruim die rommel nu eens op, terwijl de tafel beneden altijd vol ligt met borduurspullen van mij. Zal wel komen dat ik dat niet als rommel zie LOL.

4: ik hou niet van kleren kopen (en dat zegt een vrouw). Ik hou er echt niet van en ga dan ook pas als het echt nodig is. Het is zo erg dat ik pas 2 weken voor mijn trouwdag naar kleren ging kijken. Wel een voordeel dat ik geen trouwjurk hoefde maar gewoon een new age winkel in ging en daar heerlijke indiase kleren kocht.

5: DAAR KOMT IE .... als Michiel en ik weg gaan voor een weekendje (vakantie of naar moeders) dan gaan altijd Bert en Ernie mee. Twee stoffen poppen die gezellig in het koffer mee gaan. En ik hoef ze ook niet te vergeten want Michiel vraagt altijd of ik ze in ons koffer heb gestop.

Nu ik dit zo over lees valt het wel mee met mijn rare of gekke gewoontes toch ?
Nu weet ik verder niet wat de bedoeling van dat taggen is .... zo laten of moet ik weer iemand anders taggen ?

Geen opmerkingen: