Privacy verklaring

maandag 10 april 2006

Werken op zwart stof

Vandaag kwam ook mijn eerste deel binnen van de mysterie waar ik aan mee doe. Hij wordt georganiseerd door Carol Tinson van Heirloom Embroideries ( http://www.heirloom-embroideries.co.uk/ ) uit Engeland.
Elke maand stuurt ze een deel van het patroon MET het benodigde materiaal naar ons toe wat wij dan borduren. Als ik naar de kleuren kijk dan bevalt hij me al.
Vandaag zat het stof erbij (ecru linnen) en de kleuren DMC waren oudrose, en twee kleuren zacht groen. Ook zat er gebroken wit perlegaren bij.
Het enige wat we weten is dat het een sampler wordt met niet alleen kruissteek maar ook met veel speciale steken. Volgende week ga ik aan dit eerste deel beginnen.
Vandaag ook verder geborduurd aan The witch pantry en tot dus ver ziet hij er nu zo uit ...

And so far I worked on the witch pantry. I'm going to stitch this one with Gloriana Silk.





Geen opmerkingen: