Privacy verklaring

dinsdag 25 april 2006

Nog een SAL erbij

Gisteravond en ook vandaag nog aan het huisje gewerkt voor de RR 02 van Joke. Ik heb gekozen voor het huisje "needlework" en vind het erg leuk geworden. De kleuren spreken mij wel aan. Er zaten behoorlijk wat stiksteekjes in maar gelukkig heb ik daar geen moeite mee, ik vind ze zelfs heel leuk om te doen.

Today I finished a little shop called "needlework" for Joke on her round robin 02,  the patterns were included.


Verder heb ik gisteravond ook besloten om toch met de SAL mee te doen bij "het borduurhoekje". Ze zijn begonnen aan de quiltsampler VI van Linda Myers die gemaakt is naar een voorbeeld van de  "Dear Jane quilt" , een beroemde quilt uit de tijd van de Amerikaanse burgeroorloog.  De patronen van Linda Myers vind ik toch al ontzettend mooi daarom besloot ik mee te doen. Afgesproken is om elke week 1 blokje te borduren en zeg nu zelf ... zo groot zijn de blokjes toch niet. Dus dat moet gemakkelijk lukken. Als ik zo naar het totaalplaatje kijk van hoe hij wordt als hij helemaal klaar is, dan pas valt het me op hoeveel blokjes er op staan, dus het zal wel even duren voor hij helemaal af is.

Yesterday late at night I decided to join another SAL in one of my yahoogroups. They had started the quiltsampler VI from Linda Myers which is made towards an example of the Dear jane quilt . I realy love her designs thats why I joined in. Every week we are going to stitch 1 block. You can see they are not that large, so I'm going to stitch them in between my other stitching every friday.




Geen opmerkingen: