Privacy verklaring

zondag 9 april 2006

The Witch Pantry

Vandaag even wat vrijmarkten afgestruimd met Michiel, iets wat we graag doen op de zondag. Heerlijk snuffelen tussen allerlei oude spulletjes. Ik kwam nog een goed boek tegen wat ik voor een prikkie mocht meenemen.
Het heet: Dochter van de godin van Joan Lambert .. een spirituele roman wat zich in het verre verleden afspeelt.
's Avonds aan een nieuw patroon begonnen (alsof ik nog niet genoeg onderhanden heb) maar kon het niet langer weerstaan, het is The Witch Pantry. Officieel wordt het geborduurd met Crescent Colours maar omdat ik nog zoveel strengen Gloriana Silk heb liggen, ga ik het daarmee borduren. Eerst het leuke voorbereidend werk ... het uitzoeken van de kleuren, daarna de eerste paar steekjes gezet. Zo moet hij worden ...

Today I started a new pattern called The witch pantry, this is how it looks when its finished.


Geen opmerkingen: