Privacy verklaring

woensdag 12 april 2006

Michiel even helpen

Vanmiddag tussen het borduren door Michiel af en toe uit de nood moeten helpen. Hij was bezig met een excell bestand te maken wat hij nodig had op zijn werk. Hoewel hij er een paar jaar terug een cursus voor heeft gevolgd, wil het soms toch niet lukken. Ik hoorde hem zuchten en mompelen "Hoe kan dat nou, ik doe het toch goed".
Hij had ergens lijnen staan die er niet moesten staan en hij kreeg ze niet weg. Ik heb even voorgedaan hoe het wel moest en toen lukte het weer.
Mannen ..., als ze ons vrouwen toch niet hadden
Vandaag zou ik eigenlijk aan mijn snowbuddie afghan verder zou gaan, maar The witch pantry borduurt zo lekker dat ik hem niet weg kan leggen. Naast het potje eye of newt (salamanderogen) en toad pus (paddenslijm) en de 3 flesjes, staan er nu weer een potje driedworms (gedroogde wormen) en dragonfly wings (libellevleugels) op het plankje.
Hij wordt steeds leuker !

This afternoon I had to help Michiel with a programme on the pc. In the evening I worked on the Witch pantry because it is a wonderful pattern to stitch. 


Geen opmerkingen: