Privacy verklaring

woensdag 19 april 2006

De RR vordert goed

Vandaag een tweede motief geborduurd op de RR (round robin) van Lindy. Ik vind hem heel leuk worden en hij borduurt ook nog eens lekker.

Morgen ga ik verder met de paarse salamander (links bovenin), er komt nog een groene salamander bij te staan. Rechtsonder komen Indiaanse potten met een vredespijp. Vandaag ook een domeinnaam aangevraagd, we zijn er al een tijdje over aan het nadenken en we willen graag een leuke site maken waarop onze borduurwerken te zien zijn en waar ik ook mijn andere Engelstalige spirituele site aan kan hangen. Onze naam is geworden .... micazwa.nl ... opgebouwd uit de letters van onze beide voornamen en achternaam. Ach niet erg creatief maar wij vinden hem mooi klinken en daar gaat het om. De komende tijd zal ik het dus druk krijgen met een website te bouwen, nu nog even wat ideeën opdoen. Dus wie een leuk idee heeft .... roept u maar ...

Today I began to stitch on a RR. It is the RR from my daughter and she has chosing cultures as her theme. I hope to finish it tomorrow.


Geen opmerkingen: