Privacy verklaring

woensdag 5 april 2006

Een nieuwe start

Vandaag is het 5 april en ik heb besloten om een blog te beginnen. Nu heb ik een plek waar ik mijn verhalen en foto's kwijt kan.
Vanmiddag met onze 3 jacks; Bob, Sinto en Bowy, naar het bos gegaan.
We waren nog maar net daar of Bowy dacht even door te lopen naar het weiland ernaast. Hij vergat even dat er nog een sloot tussen lag, dus het was plons. Hij keek ons vanuit de sloot aan met een blik van ...help je me er nog even uit of niet. Michiel haalde hem eruit en ons natte bolletje schudde zich even droog en maakte ons daarbij nat.
Doordat het al een paar dagen geregend had waren de paden goed nat en we zagen er alle vijf niet meer uit nadat we bij de auto terug waren. Wij flinke modderschoenen en de honden waren net 3 modderballen. Onder het wandelen zagen we wel nog 7 reeën, die rustig stonden te grazen.

Today we went to the woods with our 3 jack russels Bob, Sinto and Bowy. They love to walk through the woods.


Geen opmerkingen: